jpthailand.reismee.nl

Plum mango.

Plum mango of Mangopruim.

Een boompje(3 meter hoog) in mijn tuin heeft nu heel lekkere vruchten.

Ik zeg nu nog maar boompje want deze Plum mango boom kan wel 25 meter hoog worden maar als ik dat nog ga meemaken weet ik niet.

De Plum mango of Mangopruim is een heel zure vrucht met mangosmaak.

Ook de bladeren zijn eetbaar en worden gebruikt in salades en gerechten.

Het plezante van deze in mijnen hof te hebben is gewoon naar de boom gaan vruchtje plukken afkuisen aan mijn T-shirt en eten maar.

Verser kan niet en lekkerder dan de pruimen uit het belgenlandje.

O ja in Thailand noemen ze dit vruchtje de mayong chit, maar naar dat tweede woordje smaak deze gelukkig niet.

Reacties

Reacties

Danny

ziet er goed uit hopelijk zit er geen zuurpruim bij ; ) maar denk er aan pruimen doet ruimen ,en tot ziens in de pruimen tijd hé

Ronny ve

Ziet er lekker uit,allemaal, zeg!mooie verhalen, zoude gij is ni nen boek beginne schrijven, succes verzekerd, oudoegoe ai

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!