jpthailand.reismee.nl

Bijna weg!!!

Nu komt het echt dichtbij.

Nog twee dagen te gaan.

Ik hebbijna drie weken thuis kunnen revalideren Van mijn operatie.

Het is nog niet helemaal in orde maar de dokter zegt dat het normaal is en dat het wel goed zou komen.

Nu heb ik terug last van mijn golfellebogen wat ik heel raar vind.

Ze doen echt heel veel pijn en dat met thuis te zitten nieksen.

Maar vertrekken doe ik toch nu zondag.

Ik had afgesproken ,met enkele kennissen van op het werk ,dat ik naar pattaya zou gaan om ze even te ontmoeten buiten het werk .

Nu heb ik ginder een bungalow besteld maar ik heb van hen nog geen verblijf adres of telefoonnummer gekregen.

Ook dat nog.

Maar ik weet zeker dat ik mij daar niet zal vervelen want mijn kleindochter is de dag na mijn aankomst jarig,en natuurlijk onze kleinzoon voor de eerste keer echt kunnen vast pakken.

Dat zal weer emotioneel zijn,zeker weten.

Dus ik weetwel wat te doen de eerste dagen.

Er zijn ginder parken genoeg en ik heb al wat info gezocht op het internet.

Ik laat wel iets achter hier als ik de kans krijg om ginder op het net te geraken.

Vandaag de 25 ste dus morgen ben ik weg.

Twee jaar geleden heeft mijne vriend Steve ons naar de luchthaven gebracht en een dag later breekt hij zijn been.

Nu een dag voor mijn vertrek breekt mijn bestemaat zijn heup.

Ik zal hem vanavond nog eens gaan bezoeken voor ik vertrek.

Hopelijk is hij al wakker want terwijl ik dit schrijf ligt hij op de operatietafel.

Dus mensen hou jullie maar vast voor mijn volgende trip naar Thailand.

Wie is kanidaat botje breek.

Reacties

Reacties

megaleoke

goede reis en gefter ginder mor een goei lap oep

Jan

Dat internet zal wel meevallen zeker. Hoever woon ik van jou in Bo Thai . 500 meter?
Kom je wel halen als het moet. Tot maandag.

maike

ik wens je heeeeeel veel beterschap en een goei reis toe.ik zal je mailtjes wel missen.

doei en het allerbeste xxxxx

Ann Abbeel

Jean- Pierre,


Ik ben ontzettend jaloers nu je weer naar de zon trekt , en dit terwijl wijhier in de regen mogen achterblijven . Opwarming van de aarde? Toch zeker niet in ons landje hier .

Ik wens je toch een hele leuke vakantie. Je hebt het meer dan verdiend na het 7 op 7 dagen werken .

Je vervangen kan ik niet , maar ik zal je ouders regelmatig een bezoekje brengen . Nieuws mag je altijd sturen . Ik print het wel af en bezorg het in de Keienevenstraat .

Denk eraan bij je vertrek : In de nacht van zaterdag op zondag gaan we over op het winteruur , dus 3 uur wordt 2 uur , en je mag dan 1 uur langer slapen , ofwel zeer goed op tijd aankomen in de luchthaven .

Goeie reis , veel plezier met kinderen en kleinkinderen en geniet van de zon .

Ann

willy

Jp,,, Goede vlucht, en prettige vakantie. Denkt ook eens aan me,(zaadjes)..... Wij houden het hier wel recht, de vergaderingen worden gewoon uitgesteld.
W.V.

jp

bedankt allemaal
ik zal er op mijn manier een goei lap oep geve

missen zul je mij niet doen
ik probeer hier zoveel mogelijk te schrijven
hopelijk voelen jullie je ook een beetje in thailand

spijtig dat ons moederen vader dit niet kunnen lezen

ik zal ook aan zaadjes denken zeker weten
en blijf maar vergaderen en verdeel mijn funties maar
schol

maddy

Ik zal ons ma en onze pa wel eens naar hier laten komen zodat ze alles ook kunnen volgen.
Heel veel plezier daar.Hier vriest het 's nachts al
Groetjes

Pierre

JP,
Wilt ge ook eens wat foto's maken van de omgeving daar: huizen, landschap enz..
Want dat is niet zo heel ver van Petchabun - Wichianburi waar de familie van Loem woont hé?
Laat u ginder maar eens goed gaan en veel plezier!
Hier in Wuustwezel vriesthet al is tot 's nachts -2.
Groetjes
Pierre

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!