jpthailand.reismee.nl

Aftellen begonnen.

Hallo allemaal,

Voor mij is het aftellen begonnen.

Op 26 oktober '08 hoop ik te vertrekken naar Thailand.

Ik zeg hoop want ik ben zoals de meeste vrienden van mij weten herstellende van een gal operatie.

Voorlopig zie ik het nog niet goed zitten wat fitheid betreft.

Maar de dokter heeft me verzekerd dat het tegen die tijd wel in orde zou komen.

Ik ga de dagen voor vertrek gebruiken om hier op deze site wat te oefenen in het gebruik van dit allemaal.

Dus begin al niet te zagen als er iets niet goed is.

Mijn schrijven is ook niet zo goed dus er zullen wel veel fouten in komen te staan.

Maar ge zult het hiermee moeten doen.

Als je het niet goed vind dan moet ge maar niet meer naar hier komen kijken.

Goede tips en schouder klopjes zijn dan wel welkom.

Reacties

Reacties

megaleoke

veel schouderklopjes en spoedig herstel

willy

Goed herstel, en zeker drinken van dat water ginder..

jan

Wij hebben hier in Bo Thai nog veel betere medicinale dranken. Mijn ijskast staat er vol mee. Kom er maar snel van genieten. Met water moet je hier héél voorzichtig zijn. Vandaag nog zijn er zes van mijn vissen in de fontein gestorven. Waarschijnlijk verdronken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!