jpthailand.reismee.nl

Toch ergens geweest.

Zo het is weer lang geleden dat ik van mij heb laten horen.

Maar hier in het dorp is elke dag bijna dezelfde.

Slapen ,eten,met de kinderen spelen,en de dag word telkens afgesloten met liters bier.

Maar ik kreeg een voorstel om met Jan mee te rijden naar Pattaya waar hij enkele pakken tabak moest gaan afleveren.

Dus heb ik het voorstel aanvaart en we vertrokken richting Pattaya.

Een ritje van +- zes uur.

Onderweg kreeg ik het voorstel om het stuur over te nemen.

Dit heb ik dan ook maar gedaan alleen al om een beetje beter te kunnen zitten.

Want met vijf achteraan op de zetel is echt niet zo comforttabel.

Nu kon ik de GPS eens testen op zijn bekwaamheid.

Het ging redelijk goed en ik ben dan ook blij dat ik deze heb gekocht.

Toen ik het stuur had overgenomen en maar amper enkele meters had gereden was de Jan al in paniek.

Hij dacht dat ik de auto voor ons niet had gezien en riep dat ik moest stoppen.

Er was helemaal geen reden om te panikeren maar zijn vertrouwen was duidelijk beschadigt nu.

Hij heeft tijdens de rit nog enkele malen met zijn denkbeeldige rempedaal mee geremd.

Surprised

Maar als je hier rijd zoals in Belgie is het pas echt gevaarlijk.

Hier moet je echt agressief rijden anders duurt de rit van zes uur twaalfuur.

Maar we zijn zonder ongevallen aangekomen in het hotel.

Iedereen was moe van de rit zelfs de Jan, want normaal slaapt die in de auto maar deze keer heeft hij dat niet gedurfd.

Rond zeven uur zijn we gaan eten en iets gaan drinken naast het hotel.

Wij,de mannen,vonden dit echt aangenaam maar de vrouwen wilden naar bed.

Om te gaan slapen wel teverstaan.

Dus rond tien uur lagen we dik tegen mijn goesting al in bed.

De volgende dag zijn we naar de tijgerzoo geweest.

Een show met tijgers was het eerste wat we te zien kregen maar omdat we de plaatsen niet hadden uit te kiezen hadden we niet zo een goede plaats om te zien.

Dus weer geen goede fotos.

Na de tijgershow naar de olifanten show.

Ondertussen even een tijgerwelpje de papfles gegeven tot groot plezier van de kleinste.

Dan naar de krokodillen show en we hadden het gezien dachten we.

Juist voor we buiten wilde gaan zagen we een bord hangen van een varken die jonge tijgers zoogde.

Echt lief maar ook weer moeilijk om fotos te nemen achter het glas.

Ook een grote tijger die gewoon tussen de biggen lag en deze gewoon gerust liet.

Misschien zal er in het verleden wel een big tussen zijn tanden beland zijn maar wij hebben alleen lieve beestjes gezien.

Na deze shows zijn we naar het strand gereden en hebben ze ons volgepropt met allerlei lekkere dingen.

Tegen de avond weer iets gaan drinken waar geen bal te zien was .

Maar er was een familielid die er werkte en we mochten dus niet klagen en gewoon onze literkesbier binnen kappen.

De volgende dag zijn we een hele dag naar het zwembad geweest.

Tegen de avond weer een teraske meegepikt.

Daar hebben we bij een leurder een armbandje laten maken.

Ik een met de namen van de kleinkinderen en Jan een van zijn favoriete voetbal club.

Echt een handige jongen hij kon echt alles weven met enkele touwtjes.

Nog wat nagenieten van het vrouwelijk schoon en we werden weer te vroeg naar ons hotel gestuurd door onze vrouwen.

Dit was onze laatste nacht hier en de vrouwen zijn er in dusgeslaagd om ons geen minuut alleen te laten.

Waarom snap ik echt niet!

Frown

De laatste keer uitgeslapen en terug richting Bo Thai.

Weer ik mocht rijden en weer was Jan niet zo gerust.

Maar na enkele uurtjes viel hij dan toch in slaap waaruit ik kon afleiden dat hij zich met mijn rijsteil had neergelegd.

We zijn zonder ongelukken aangekomen zodat hier nu de plaatselijke horeca terug de flessen bier kan koud zetten.

Iets dat we ELKE dag gaan kontroleren.

SCHOL!!

Reacties

Reacties

Marc & Nadia

Ike en de Steven vroegen ons al af, lang geleden...

de groeten

jasmin

hoi hoe ga het met u maar ik ben wel jarig vandaag zatlap hii haha

maike

amaai doe goe noch is iets te horen van u.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!