jpthailand.reismee.nl

Den boom in!

Gisteren heb ik, zoals ik eerder geschreven heb,ene gaan drinken.

Noi was er niet blij mee.

Toen ze dat tegen mij zegde heb ik gezegd dat ze den boom in kon.

Ik bedoelde het niet zo maar ze deed het wel.

Ze koos een van de vele bomen in mijn tuin uit en ze begon er aan.

Ze klom op haar blote voeten in den boom.

Toen ze daar dan toch in zat heeft ze van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat vruchten te plukken.

Meloem ,dat is de naam van deze vrucht.

Hij word gekookt en samen met andere groenten op tafel gezet.

En ze was eigenlijk blij dat ze den boom in moest van mij.

Dus eind goed alweer en pint te goed!

Reacties

Reacties

Tom

Hey JP

Zeg JP, wat zeg jij daar links rijden op het werk? ;)
Maar alé 'k zie da ge goe bezig bent!!!
Het amuzement, en profiteer ervan.
Grtz

lieve

Ze heeft het dan wel echt letterlijk genomen hé...
Maar die meloem???? waar smaakt dat dan naar?
Groetjes en nog veel plezier (in of onder uwe boom)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!