jpthailand.reismee.nl

Terug aftellen!

De kogel is door de kerk!

Volgend jaar ga ik weer eventjes naar Thailand.

Als Jullie het willen zal ik ook dit keer weer het een en ander schrijven en enkele fotokes posten.

De meeste onder jullie heb ik al heel lang niet meer gezien vanwege de sluiting van mijn stamcafé.

Gelukkig is er nu nog internet.

De meeste onder jullie stuur ik wel eens wat rommel op via een emailtje.

Nu mijn aftellen begonnen is wil ik wel weten of het wel zin heeft om er zoveel moeite voor te doen .

De meeste onder jullie vonden het wel goed wat ik hier toen op drie maanden heb neer geschreven.

Mijn schrijf stijl is zoals ge weet speciaal en soms moeilijk te lezen.

Maar ge zult het ermee moeten doen.

Dus mijn vraag aan jullie is,vinden jullie mijn geschriften en fotos de moeite,en mag ik jullie lastig vallen met mijn verhaaltjes uit dat warme zalige Thailand?

Jullie begrijpen wel dat ik voor zoveel werk wel enige geïnteresseerde lezers nodig heb.

Dus vertel het maar rond en binnen een paar weken zal ik jullie reacties wel lezen hier onder.

Tot ziens maar waar dat gAat zijn dat weet ik niet hoor.

JPS

Reacties

Reacties

leoke

zeker doen

prikjesbloem

Zeker iets schrijven, ik kijk er al naar uit.
Willy

Ben

Zeker doen

jan

Niets schrijven over Uw avonturen, dat zou pas erg zijn!

dirky

zeker je avonturen nie vo jezelf houden ze zijn beter of wittekerke ale begunt er moar an

maike

da mutte zeker doen jiepieke.ik vond da reuze spannend.

Luc

Doen JeePee!

Ann

Prima , en je verhalen vind ik erg leuk

Petje

Zeker blijven doen JP.

Marc & Nadia

Spannend!
Weer zo'n spannende beklimmingen??

maddy en melissa

wij tellen mee af om naar je mooie te zien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!