jpthailand.reismee.nl

Ook herrineringen mogen hier.

Een boeket bloemen kopen is gemakkelijk.

Deze bloemen komen uit eigen tuin.

Door mij voor jullie geplukt.

Geniet er van ma, pa. 

Gelukkige verjaardag ma.

Door het gesuis van de wind.

word ik er aan herinnerd dat er weer een zwaar tijd begint.

Ik zag je blik naar het einde, het einde van uw tijd

Bij elke blik vocht er een traan, is het een teken van spijt?

Uw afscheid was een feit.

Dan begon ik te denken, was er maar een brug.

Dan kwam ik naar daar vliegensvlug.

Maar ik weet het ik heb het mis.

Zo een brug is voor menigeen een gemis.

Het moment toen onze wegen scheidde.

Begon voor mij de schaduwzijde.

Maar ik kan er niets meer aan doen, Ik moet het accepteren.

Ik leef nu in het heden en ga nu je kleinkinderen je als liefste oma presenteren.

Klanken van een traan, het licht van de zon.

Ik neem ze mee terug, hoe het allemaal begon.

En elke traan die ik laat, dat is een traan voor jou.

en als ik kijk naar boven, dan blijft de hemel blauw.

Dan wijs ik naar boven, en blijf ik naar jullie kijken.

Dan wijzen jullie naar me terug, maar laat ik het niet blijken.

Dan rollen er tranen, Geen teken van daar boven.

Laat jullie nou is zien, en dan kan ik weer geloven.

Ik hou me hoofd omlaag, en tranen vallen op de grond.

Als ik probeer te herinneren, toen je naast me stond.

Ik probeer opzij te kijken, en zie een lege plek.

Ik wil me inhouden, maar me ogen zijn nu lek.

Zonder de tranen, zal de pijn ook niet verdwijnen.

Maar ooit zal de zon weer schijnen.

Het geluid van jullie geluk, de klank van jullie lach.

Allemaal verdwenen, sinds die ene dag.

Ja de dagen die gaan vliegen, sinds jullie zijn verdwenen.

Ik zie het onder ogen, en blijf staan op beide benen.

En elke keer dat ik aan jullie denk, dan zink ik in gedachten.

Dan denk ik aan de tijd, dat we samen lachte.

Soms wil ik die tijden  weer beleven.

Maar dat zal niet gebeuren, want jullie zijn niet hier gebleven.

En hoe moeilijk het ook is, ik moet vooruit blijven kijken.

Gewoon proberen te lachen, en mijn doel bereiken.

Gewoon doorzetten en kom ik ooit naar daar boven.

Bedankt voor jullie steun nu kan ik weer geloven.

Ik veeg de tranen weg, en probeer me in het leven zonder jullie te concentreren

Maar ik blijf altijd de plaaggeest.

BEDANKT VOOR DE TIJD DIE JULLIE HIER ZIJN GEWEEST.

Reacties

Reacties

maike

dikke knuffel xx

Johan

Heel mooi geschreven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!