jpthailand.reismee.nl

Eindelijk vertrokken.

We zijn vertrokken.

Het begon anders niet zo goed.

Onze handbagage moesten we in het midden van het vliegtuig leggen inde daar voor voorziene ruimte terwijl wij helemaal vanachter zaten.

Na een uur en een kwartier wachten zijn we dan later vertrokken door elektrische problemen.

Tijdens de vlucht zorgde vele zakken ook voor problemen vooral tijdens het eten.

De drankjes van vele vlogen in het rond.

Door deze luchtzakken werden vele kledingstukken bevuild.

Gelukkig werden wij hier van gespaart door onze jaren lange ervaring.

Verder werden we ge terroriseert door drie etterkes van lieve mannekes die voor ons zaten.

De kleinste die voor mij zat speelde het klaar om 11 uur lang op mijn voeten te stampen.

Ook vloog zijn spelconsole regelmatig over zijne kop mijn richting uit.

Dit werd door hun ouders allemaal als normaal beschouwd.

Ook toen ze een kussen gevecht begonnen met zen drieën hielden mama en papa zich afzijdig.

Over de rest wil ik niet negatief doen we zijn na een hevige landing goed aan gekomen in Bangkok waar de familie ons stond op te wachten.

De vakantie kan beginnen.

Eerst even gaan verfrissen bij de broer van mijn vrouw die op 5 km van de luchthaven woont.

Dan naar de andere luchthaven van Bangkok gereden om er een binnenvlucht naar Phuket te nemen.

Ook hier zijn we 30 minuten later vertrokken.

Maar nu zit ik hier toch lekker aan het zwembad met de kinderen en kleinkinderen.

Na eens uitgebreid te gaan eten hebben met zen allen kropen we met een buikvol seafood int bed.

S ’morgens was ik zoals gewoonlijk als eerste paraat en heb ik dit neer getipt.

Nu op het moment dat ik hier zit is de grootste dag ooit in Thailand begonnen de crematie van koning Bhumibol.

Ik hou jullie op de hoogte.

jpke.

Reacties

Reacties

Johan.

Bedankt voor de update, die luchtzakken vaak last van?

Leo Godrie

Prettige vakantie,amuzeerdu.
Groetjes,Leo

Danny J.

Have fun en geniet er van ,hopelijk zitten die ettertjes niet in de terug vlucht ?

maddy

het is weer leuk om je zo te volgen

maike

geniet er van xx

R ve

Ok jpg amuseer u daar met noy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!