Het voorlopige einde!!
18 nov. 2011
🇧🇪
vanuit België
Beste mensen.
Vrijdag vertrekken we naarThailand.
Ik weet dat jullie verwachten dat ik hier vanaf vrijdag prettige verhalen zou schrijven.
Door omstandigheden zal dit helaas niet gaan.
De meeste onder jullie weten onder tussen wat er allemaal gebeurt is.
Dan komen er ook nog andere problemen bij die mijn reis niet prettig zal maken.
Dus jullie zullen waarschijnlijk nog enkele jaartjes moeten wachten voor er een vervolg aan deze blog gaat gebreid worden!
SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Reacties
Reacties
18 nov. 2011, 21:08
Misschien vindt jullie pa een fotoreeks toch wel mooi en herkenbaar . Je weet maar nooit , dus geef niet op .
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!