jpthailand.reismee.nl

De volgende reis.

Wel mensen het is weer zo ver.

Op 25 november hopen we op te stijgen via Zaventem naar Londen en vandaar naar Bangkok.

Ik zeg hopen want bij Qantas,de maatschappij waarmee we hopen te vliegen, dreigen er wilde stakingen.

Ze staken omdat den hoge piet bij qantas een opslag krijgt van 2 miljoen dollar of 1,5 miljoen euro.

Langs den andere kant zouden er 17.000 banen bij Qantas binnen het jaar geschrapt worden.

Ze hebben dus wel een reden om den blok erop te leggen.

Als het tegen den 25ste maar opgelost is!

Dan is er nog de miserie van de waternood in Thailand!

Een derde van Thailand zou onder water staan.

Gelukkig is de plaats waar ik naartoe ga van die ramp grotendeels gespaard.

Maar ik zal daar wel geraken al is het met een grote omweg.

Misschien kan ik onderweg nog een krokodil vangen voor een nieuwe krokodillenleren jas.

Of een slang voor een nieuwe slangenleren broeksriem, maar dan moet het wel een grote slang zijn om rond mijn buikske te krijgen.

Dat buikske is een beetje aangegroeid sinds ik al een paar weken op verplichtte bezinning moest gaan.

Spijtig is dat deze bezinning al mijn hard gewerkte overuren kost.

Ik had deze overuurtjes liever tijdens mijn verlof opgedaan.

De kleine pagadders ginder staan ook al te popelen om ons terug te zien!

Hopelijk zijn niet alle mooie plaatskes onder water gelopen zodat we met die klein mannen toch nog een goede vakantie kunnen hebben.

Ik zal jullie net zoals de vorige keren proberen op de hoogte te houden van mijn belevenissen daar.

Hopelijk kan ik jullie mee laten genieten(hoop ik toch)van de verhalen en de foto's.

Tot binnen kort HOOP ik!!!!!!!!

Reacties

Reacties

willy - lutti

Ik kijk er al naar uit om uw mooie verhalen te lezen.
Heel goeie reis, en geniet ervan.

leoke

Arrangered daar een bitje he

maike

hopelijk valt jullie reis NIET in het water,ben al benieuwd naar de verhalen en foto s die zullen volgen

charel

he maatje geniet er maar van en probeer de rest maar even te vergeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!