jpthailand.reismee.nl

EINDE!

Dit is waarschijnlijk het laatste berichtje vanuit Thailand.

Gisteren zijn we even een goede dag gaan zeggen aan een vriendin van Noi.

Vier uur rijden heen en nog eens vier uur rijden terug.

Dat was niet plezant en dat alleen om een goeie dag te gaan zeggen.

Dus gisteren ook weer niets beleeft.

Straks hier een afscheidsdrink, en dan richting Bangkok naar de broer van Noi.

Daar kunnen we nog wat uitrusten en dan richting vliegveld.

Dus hier zal ook geen internet zijn zodat ik het hier moet afsluiten.

Dit was het dus.

Jullie zullen voortaan andere onzin moeten lezen om jullie dag door te komen.

Ik heb nog genoeg te vertellen maar de motivatie ontbreekt op dit moment.

Hopelijk begrijpen jullie dat.

Ik zal proberen nog wat foto's te plaatsen over de plaatselijke beestjes,zodat jullie geloven dat ik echt voor de natuur naar hier ben gekomen.

EINDE VERHAAL EN TOT ZONDAG MISSCHIEN!!!!!

Reacties

Reacties

maddy

ik ken vele mensen die toch blij zullen zijn dat het zondag zal zijn en nog meer mensen die je verhalen zullen missen

maike

geniet nog even .ik ga je verhalen en mooie foto s wel missen. mor ksen wel benieuwd om zondag uw knie is te zien.zonder die lelijke vod errond.groetjes en tut zondag.

willy

Goede vlucht terug nor belgie,, Wa zullen we pakjes open moeten doen,,,,,,.

megaleoke

ge hebt daar bij die beestjes wel het kleinste uigekozen om bij zijn pitje te pakken he

dirk

hey jean pierre proficiat zenne met je verhalen kgeraak er verslaafd aan en met de mooie foto s
erbij tis de moeite merci zenne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!