jpthailand.reismee.nl

Overladen?

Men zegt soms dat ik op mijn werk mijn vrachtwagen heb overladen.

Soms hebben ze wel gelijk.

Maar wat men hier allemaal te zien krijgt is toch nog wat anders.

Ik heb veel foto's kunnen nemen van fietsen,brommers,auto's,tractors,en andere voertuigen,maar ik heb veel foto's ook niet kunnen nemen ,omdat ik te laat was om mijn camera te pakken.

Een bus vol mensen ,en het dak ook nog eens volgestapeld, was zo een foto die ik spijtig genoeg niet heb.

Soms passeert er iets en sta ik van verstomming te kijken dat ik vergeet een foto te nemen,of de camera ligt nog thuis.

Maar ik denk dat er wel een paar goeikes tussen zitten.

Bekijk ze maar eens en probeer ze maar eens na te doen op eigen risico natuurlijk.

Reacties

Reacties

tjen

nauw is awe frut echt ont zuur weure he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!