jpthailand.reismee.nl

Naar de Wim.

De laatste week is ingegaan!

Ik hoop dat ik jullie niet verveeld heb.

Maar als dat zo zou zijn zouden jullie dit nu niet lezen.

Ik ga deze week natuurlijk nog blijven posten.

Daar heb ik nog genoeg foto materiaal voor.

Ik ga nog een krachttoer proberen uit te halen de volgende week.

Omdat de meesten onder jullie niet geloven dat ik op 'de berg des doods' heb geweest ,verplichten jullie mij om er terug heen te gaan.

Mijn knie zal zeker protesteren maar ik trek er een volledige dag voor uit.

Als het verkeerd afloopt dan ligt het aan jullie.

Ik verwacht dus wel een tegen prestatie van jullie.

Op Zondag 25 januari ben ik dus terug en ik verwacht jullie allemaal bij de Wim.

Voor diegene die niet van Gooreind zijn hier het adres:

Cafe Op Den Hoek

Bredabaan 953 2990 Wuustwezel-Gooreind

Het telefoonnummer moet je maar zelf zoeken als je het nodig hebt.

Maar pas op dat je niet fout drukt of je komt bij de politie van Wuustwezel uit of bij de pastoor.

Ik verwacht jullie daar dus vanaf 11uur na de mis.

Als ik wat laat zou zijn begin dan al maar zonder mij maar ik kom zeker als het vliegtuig niet neer stort natuurlijk.

Er zijn op deze site 23 leden ingeschreven.

Als die 23personen aanwezig zijn BETAAL IK HET HELE FEESTJE!!!!!

Jullie moeten natuurlijk voor de snacks zorgen!

DUS ZIJN DE 23 PERSONEN AAN WEZIG DIE INGESCHREVEN ZIJN OP DEZE SITE

GRATIS DRANK VAN 11UUR TOT 1700UUR!

Ik zal een lijst met de email adressen mee brengen zodat jullie het kunnen controleren.

Andere lezers zij ook welkom natuurlijk.

Ik heb nog wel een voorwaarde,het moet goed warm zijn daar bij de Wim.

Dus Wim en Vicky zet de thee al maar klaar.

Ps. Dit is geen grap!

En ook geen sluikreklame.

Reacties

Reacties

megaleoke

in Thailand 5 feesten per dag,ge gaat da hier ook proberen.
Doe zo voort

maddy

We zullen er zijn maar zorg jij maar dat je niet met de rolstoel moet komen!!!
Nog veel plezier en geniet nog maar goed van je kleinkinderen de laatste week.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!