jpthailand.reismee.nl

Slecht nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slecht nieuws van mij en voor mij.

Gisteren avond wilde ik gaan douchen en ik ben door mijn knie gezakt.

Ik was juist op de voorlaatste trede toen het gebeurde.

Dus dat was wel wat geluk anders zou ik misschien nog van de trap gedonderd zijn.

Nu ik vijf uur later ben,ben ik van de pijn uit het bed gegaan.

Ik hoop dat ik mis ben ,maar zoals jullie weten heb ik al ongeveer elf operaties aan deze knie ondergaan.

En door deze vroegere ervaring hier mee,voel ik dat het niet goed is.

Het zou kunnen dat de kruisband ,die ze jaren geleden hebben geplaatst,zijn geest heeft gegeven.

Ook zou het de rest van mijn meniscus kunnen zijn die het opgegeven heeft.

Ik heb nu al jaren redelijk van de laatste operatie kunnen profiteren,maar daar lijkt nu een einde aan te zijn gekomen.

En dan nog zo ver van huis.

Noi ligt op dit moment nog te slapen,maar ik denk dat ze straks wakker is, het moeilijk zal zijn om niet naar de dokter gebracht te worden.

Ik weet dat ze niets kunnen doen dan alleen een paar dagen wachten hopend op een verbetering,in de hoop dat het maar een kleinigheid is,of anders word het een operatie.

Alles komt wel slecht uit nu ik hier de laatste dagen ben aan het aftellen.

En ook voor mijn werk natuurlijk.

Stel dat het een operatie word dan sta ik er niet goed op.

Den baas zal zuur lachen,en ik nog zuurder.

Dat zouden weer een paar maanden revalidatie zijn.

Ook weer niet gemakkelijk zonder auto ver weg van Gooreind daar in Ekeren.

En dan juist voor mijn verlof nog die galstenen er uit laten halen.

Het is precies of ik geen goed verlof mag hebben,want de eerste weken hier was ik eigenlijk nog niet in orde.

Ik ga nu even terug naar bed hopelijk dat het morgen vroeg maar een droom was.

Reacties

Reacties

maddy

ik hoop voor jou ook dat het maar een droom was en dat alles weer in orde is als je opstaat
Heel veel beterschap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!