jpthailand.reismee.nl

Hallo met de politie van wuustwezel!

Gisteren met mijn stam cafe gebeld.

Ze wilden niet geloven dat ik het was.

De eerste keer werd de telefoon gewoon op gelegd.

Dit gebeurde nadat ik mijn nieuwjaars wensen had gedaan en ik vroeg om mijne nieuwjaar laterte komen halen.

De tweede keer ook.

Ik had zelf een liedje gezongen.

De derde keer had ik zogezegd de politie van Wuustwezel aan de lijn.

Het lawaai op de achtergrond bleken allemaal agenten met zondagsdienst te zijn.

Ik speelde het allemaal mee.

De vierde keer kreeg ik inspecteur Pierre aan de lijn en hoorde ik hun politie honden blaffen volgens de piet waren het mechelseherders.

Ik denk dat hij nog een kater had.

toen ik het telefoonnummer herhaalde en vroeg dat dit hun nummer was zei hij nee.

Volgens hem had ik de laatste nummers omgedraaid en was ik nu verbonden met de politie van Wuustwezel.

Maar als men deze nummers echt omdraaid komt men bij de pastoor uit.

Voor diegene die dit niet geloven probeer het maar eens.

Toen ik zei dat ik echt de jp was geloofde hij mij niet want ik zou in Thailand zitten.

En weer werd er ingehaakt.

De vijfde keer moest ik de cafe baas zelfs overtuigen wie ik was.

Er werden enkele vragen gesteld die ik alleen kon weten.

Pas toen geloofde ze mij.

Ik kreeg daarna de voorzitter nog aan de lijn, maar die kreeg het toch wel klaar zeker om op een verkeerd knopje te drukken.

Dus ik moest nog eens een zesde keer terug bellen.

Wel mannen en vrouwen als ik nog eens bel is het echt wel de JP SCHELLEKENS.

Tot later nog eens!

Reacties

Reacties

willy

Tuurlijk wisten we niet dat gij van thailand belde, we zaten in vergadering. De eerste van tjaar, dus kasverslag, nieuws van dorp, maar wees gerust alles is op.....En er veranderd niets voor dit jaar, bestuur is zelfde gebleven, misschien een zomerwandeling in de kuik,,, om dan langs vicky en de wim te gaan en heel even tot bij mijn...We zullen weer blij zijn dat ge thuis zult zijn, met u erbij is het anders.
Groetjes:
Agent, van de sanden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!