jpthailand.reismee.nl

Nieuwjaarsdiner.

Omdat ik de laatste dagen van mijn verlof ben ingegaan heb ik besloten het wat zuiniger aan te doen met mijn vakantie budget.

En omdat ik met kerst geen uitgebreid maal heb gekregen ga ik er nu zelf voor zorgen dat ik met nieuwjaar eens goed ga eten.

Ik zal zelf de velden hier intrekken om dieren te vangen die ik zal koken,bakken of BBQen.

Ook zal ik de plaatselijke markt opzoeken om mijn menu niet te eentonig te maken.

Ik ben er zeker van dat mij dat gaat lukken.

Verder verslag morgen en hopelijk heb ik een grote buit voor onze grote honger.

Hierbij zijn jullie allen uitgenodigd om met mij mijn nieuwjaars diner te komen verorberen.

Reacties

Reacties

maike

troost u j pieke.ik zen ni in verlof,en mijn budjet is ok bekan oep.mor ik gon ok een nieuwjaarsmenuke make.kgon on de willy vergouwe vrage of dattem mej nor de markt ga. en veur vlees muttem mor is nor tkamp gon ej.daar zal wel iet rondlope ej. noch prettige feesten gewenst veur allemaal. xxxxxxx

Ann Abbeel

Jean-Pierre,

Spijtig dat je uitnodiging wat laat komt , want nu zijn alle vluchten volgeboekt. Anderzijds heb ik er wel vertrouwen in dat er meer dan voldoende groenten en fruit op tafel zullen komen ...maar ik heb mijn twijfels in verband met de dieren die jij gaat vangen . Hopelijk is het niet omgekeerd .
Vanuit NY nog een prettig eindejaar en het allerbeste voor een leuk 2009.
Jan, Barbara en Ann

willy

De beste wensen voor 2009, goede gezondheid voor uw familie.....
w.v.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!