jpthailand.reismee.nl

Tand afgebroken!


Bij het eten van een lekker soepje in Thailand beet ik ongelukkig mijn tand stuk op een korst van varkensvel.

Ik naar de tandarts dus.

Daar ik zo geen grootmoedige jongen ben deed ik dit met een beetje tegen zin.

Bij de tandarts aan gekomen werden we aan de balie ontvangen door twee mooie dames.

Er werd een korte uitleg gevraagd aan mijn vrouw wat de reden voor het bezoek was.

Alles werd genoteerd en ik moest mijn naam in drukletters op het blad schrijven.

Toen mocht ik plaatsnemen in een van de vier kamers die er ter beschikking waren.

Een zeer jonge en mooie vrouwelijke tandarts kwam even kijken en gaf haar eveneens jonge mooie assistente de opdracht alles klaar te maken voor de (operatie).

Het bleek allemaal wel me te vallen.

Een beetje slijp en boor werk en het geheel terug dicht plamuren.

Ze vroeg of ik een verdoving spuitje wilde maar omdat ik schrik heb van spuitjes heb ik heel stoer nee gezegd.

Ik zei dat ik geen kleinzerig iemand was.

Dus begon ze maar met haar werk na een half uurtje was de klus geklaard.

En zonder pijn.

We gingen afrekenen de prijs was 700 Bhat.

Voor die geen idee hebben hoeveel € dit is begin maar te rekenen een € is ongeveer 47 Bhat

Mijn vrouw vond dit goedkoop en besloot ook haar gebit eens te laten nazien.

Ook hier was er wat boor en slijpwerk.

Voor haar was de prijs maal drie want bij haar waren er drie tanden goed voor een vulling.

Hier onder een link met prijzen van in Thailand en Nederland een link voor de prijzen in België heb ik niet gevonden.

Ook hiernaast kan je bij de links de prijslijst vinden.

De links staan hier wel rechts vergis U niet.

Nu ga ik met de eindejaar feesten eens goed kunnen eten.

En ik zal mijn tanden nu eens goed ontsmetten met de plaatselijke frisdrank.

Schol en gene pladijs!

http://www.xs4all.nl/~lubben/pagina22.html

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!