jpthailand.reismee.nl

Kerstmis het vervolg!

Ik heb gezegd dat we naar huis zoudenrijden,niet dus.

Ze hebben ons omgepraat om nog een dag hier te blijven.

Dat hebben we dan maar gedaan.

Ik heb met veel geluk mijn kerstmaal ontmoet maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om het op mijn bord te leggen.

Er zullen onder jullie wel enkele zijn die het diertje herkennen en blij zijn dat ik het niet de genade slag heb gegeven.

Ik kreeg het niet over mijn hart ,echt niet ,ik was zelfs bijna verliefd geworden.

Als jullie de fotos zien zullen jullie het wel begrijpen.

Ik zal dus proberen de foto te plaatsen maar je moet niet boos zijn alhet niet lukt.

Als het mis loopt dan komen de fotos wel een dag later.

Hopelijk heb ik jullie niet gestoort tijdens jullie kerstmaal?

Maar ge moet wel weten dat ik vandaag gewoon een hamburger ben gaan eten.

Misschien tot morgen dan.

Reacties

Reacties

Peter

Ha JP . Het kerstmaal zag er anders wel lekker uit.
Hier alles rustig .Morgen het kerstdinneetje op 't werk.
Moest ge de Jack ( kraanman ploeg 3 ) ginder tegenkomen , doe hem de groetjes en nog veel plezier

Ann

Jean Pierre ,


Ik hoop wel dat je dan een vegetarische hamburger hebt gegeten .

Prettige kerstdagen voor gans je familie .

Ann

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!