jpthailand.reismee.nl

Kerstmis.

Ik hoop dat het jullie goed gaat en jullie niet teveel hoeven te werken deze laatste dagen van het jaar.

Geniet van de lange avonden deze gezelligste dagen van het jaar met vrienden en familie, kerstboom & kerstdiners, lichtjes, de top 2000, vuurwerk & champagne.

Volgend jaar ben ik er graag weer bij!

Nu ga ik weer een tripje maken naar Udon.

We gaan er iemand bezoeken.

Dus jullie zullen weer enkele dagen zonder nieuws zitten.

Ik hoop voor kerstmis terug te zijn zodat we hier kerst kunnen vieren.

Want dat word hier ook gevierd.

Ik heb dus nog enkele dagen om een kalkoen te zoeken hier.

Het zal niet makkelijk zijn ik heb ze hier in de winkels vol met kerstversiering en cadeaukes nog niet gevonden.

Ik denk dat ik een alternatief moet zoeken of er moest iemand van jullie zo vriendelijk zijn om er een op te sturen.

Dus jullie zullen enkele dagen op jullie honger moeten blijven zitten net zoals ik.

Voor de dorst is dat zo geen probleem hier.

Moest ik toch te laat terug zijn jullie hebben mijn kerstwensen dus nu toch al.

Reacties

Reacties

maike

ook voor jullie fijne feestdagen gewenst.

maddy

We zullen jullie missen aan de kersttafel.
Niet te zat hé. ;-)

willy

Prettige feestdagen voor jullie, hopelijk vinden jullie nog ne kalkoen, heb er wel eene, maar dat is er eene van plastic.... krijgt ge nie gaar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!