jpthailand.reismee.nl

Waterschilpadden.

Gisteren heeft mijn vrouw twee waterschildpadden gekocht.

Eerst dacht ik dat het was om op te eten.

Ze werden in een zak gestoken die veel te klein was.

Na enige tijd in de auto gelegen te hebben werden de beestjes waarschijnlijk zeer bang door gebrek aan zuurstof.

Ze begonnen zich met alle macht in hun zak te bewegen om eruit te geraken.

Deze diertjes hebben toch redelijk scherpe nagels en na een tijdje was er een in gelukt om een gat in de zak te krijgen.

Vervolgens stak hij zijn kop erdoor om zo verse lucht te krijgen.

Mijn vrouw was met deze ontsnapping poging niet gelukkig en de beestjes werden terug in de zak geduwd en er werd een nieuwe knoop ingelegd.

Nu was de zak natuurlijk weer wat kleiner geworden en zaten ze nog krapper en oncomfortabeler in de zak.

Dus de beestjes begonnen zich natuurlijk weer te weren.

De zak werd eens goed dooreen geschud door mijn vrouw want dan zouden ze terug rustig worden.

Niet dus de beestjes waren nu zelfs aan het proberen met hun bek de zak open te bijten.

Weer greep mijn vrouw in en ze kregen flinke tikken op hun kop met de papfles van de kleine.

Nu kon ik het niet meer aanzien en zei dat ze hier mee onmiddellijk moest stoppen.

Dat begreep ze niet en ze was heel boos over mijn opmerking.

Gelukkig bleven de beestjes nu kalm en ik dacht zelfs dat er een dood zou zijn want ik zag ook bloed in de zak.

En als hij niet dood was zal hij zeker een goede hersenschudding gehad hebben.

Op de terug weg naar huis kwamen we voorbij een tempel die omgeven was met water.

Hier werd gestopt en tot mijn grote verbazing ging de zak mee naar buiten.

Eerst dacht ik dat ze de genade slag zou geven aan de diertjes.

Ze wandelde naar het water knielde en hield de zak boven haar hoofd en deed een gebed.

Toen deed ze de zak open en .............................................................................;

de schildpadden werden vrij gelaten.

Nu had ze vandaag haar goede daad gedaan.

Er werd nog even gekeken in welke richting ze zwommen en mijn vrouw was heel gelukkig.

Blij om deze daad werden er enkele blikjes bier gekocht en in de auto uitgedronken.

Ik heb niet mee gedronken want ik was nog kwaad wat ze daarvoor met die beestjes gedaan had.

Ze had ze bijna de kop ingeslagen om daarna ze vrij te laten begrijpen wie kan begrijpen?

Maar het belangrijkste was haar goede daad.

Twee levens gered?

Reacties

Reacties

maike

seg houde gij u ok mor kalm dan.anders krijgde gij misschin ok nen tik van de papfles.

willy

Steekt uw vrouw eens in ne zak.........nie doen hoor.

Smithg12

It's truly a great and useful piece of information. I'm satisfied that you shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing. cfbgckkacfaaaeef

Pharmf289

Very nice site! cheap goods

Pharmg968

Very nice site! [url=http://oixypea2.com/oxovryr/2.html]cheap goods[/url]

Pharmg426

Very nice site! [url=http://oixypea2.com/oxovryr/2.html]cheap goods[/url]

Pharmd521

Very nice site! [url=http://opeaixy2.com/qsqsxoa/2.html]cheap goods[/url]

Pharme778

Very nice site!

Pharmk906

Very nice site! [url=http://aieopxy2.com/osovryv/2.html]cheap goods[/url]

Pharmd329

Very nice site!

Pharmd287

Very nice site! cheap goods http://aixopey2.com/qqsxot/4.html

Pharma355

Very nice site!

Pharmk332

Very nice site! [url=http://opxaiey2.com/oyyaqyy/2.html]cheap goods[/url]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!