jpthailand.reismee.nl

Olifanten kamp.

Vandaag naar het olifanten kamp Maesa geweest.

Ik had deze trip als eens vroeger gedaan maar nu met de kleindochter erbij was dit toch speciaal.

Eerst was ze zeer bang maar als het lieve beestje zich in beweging zette was er alleen maar plezier.

We wandelden een steile helling op en gingen over smalle wegentjes de berg over.

Na enkele honderden meters kwamen we aan een riviertje waar deze reuzen hun dorst konden lessen en zich verfrissen.

Op deze plaats werden ze na hun dag taak ook grondig gewassen.

Onze begeleider is onderweg ook even afgestapt om enkele foto's van ons te nemen.

Na de rond rit hebben we een show bijgewoond.

De olifanten konden dansen,voetballen,vogelpikken en wat ik nog het knapst vond was dat ze konden schilderen.

En dan nog mooi ook.

Deze dag was heel goed omdat ons kleinkind zich vreselijk goed heeft geamuseerd.

Bijna was ik vergeten te zeggen dat je papier gebruikt dit wel eens van een olifantendrol kan gemaakt zijn want ze maken hier papier van deze grote hopen.

Maar ik weet niet hoe ze die geur er uit krijgen.