jpthailand.reismee.nl

Gedaan met het lawaai!!

Zo de verkiezingen zijn achter de rug!

Eindelijk wat meer stilte hier.

Of straks dan toch.

Voorlopig is mijn huis een hotel geworden.

Toen ik gisteren morgen op stond lagen er her en der mensen te slapen.

Deze waren over gekomen uit alle streken van het land om te komen kiezen.

Daar heb ik veel respect voor want kiezen is hier niet verplicht.

Dus deze mensen komen de familie letterlijk en figuurlijk steunen.

En het was de moeite geweest zeiden ze achteraf.

Ik weet niet precies met hoeveel ze hier hebben geslapen maar er stonden 19 paar schoenen voor de deur de mijne niet mee geteld.

Hotel JP.

Nu zijn er al een paar terug vertrokken maar vannacht hebben er nog verschillende blijven slapen.

Ze maken zich nu klaar om terug naar hun bazen te vertrekken.

En ik mag terug buiten.

Ik mocht bijna niet buiten omdat men bang was dat de tegenpartij dit zou gebruiken om de verkiezingen ongeldig te verklaren indien ze deze zouden verliezen.

Ik mocht zelfs niemand een goede dag zeggen die ik niet goed kende.

Als ik dit zou doen en er werd toevallig een foto van genomen dan kon dit een bewijs zijn dat ik iemand probeerde om te praten om voor de partij van de familie te kiezen.

Eerst wou ik dit niet geloven maar het werd er mij ingepompt, dat als er zo een foto zou zijn ,dit kon gebruikt worden als bewijs materiaal.

Dus was ik nood gedwongen verplicht in huis te blijven(huisarrest zeker)!

Nu alles voorbij is en de uitslag bekent is kan het (gewone) leven verder gaan.

Er kan nog altijd een staartje komen aan deze verkiezingen.

De uitslag is al wel bekend maar de verliezer heeft drie maanden de tijd om protest aan te tekenen.

Ik zal dus echt pas weten wie er burgermeester word als ik terug in Belgie ben.

Maar een ding staat voorlopig vast wij hebben een burgemeester in de familie!!

Hij had 152 stemmen meer dan de vorige.

Ge ziet dat het belangrijk is om een grote familie te hebben die de moeite neemt om van heide en ver(Belgie) naar Thailand te komen om te stemmen!

Reacties

Reacties

tjen

komen daar mensen van heide kiezen?

jp

Van Ekeren toch wel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!