jpthailand.reismee.nl

Een dagje weg.

We hebben vandaag een uitstapje gemaakt naar Khao kho hier nog altijd in de provincie Phetchaboom.

Khao Kho is opgebouwd uit bergketens.

De stad ligt ongeveer 1174 meter boven de zeespiegel.

Het is er erg koud in november-februari.

En dat het koud was dat hebben we ondervonden.

Een trui is hier zeker niet overbodig.

Iedereen had een trui bij alleen ik niet natuurlijk.

Noi dacht dat ik die niet nodig zou hebben dus het was koud zonder trui.

Veel nieuwe dingen heb ik niet gezien.

Ik had bijna alles al bij een vorige trip naar hier gezien.

Aan een tempel heb ik 108 keer de klok laten luiden maar waarom dat goed was weet ik ook niet.

Een iets was wel nieuw voor mij.

Op een gegeven moment waren we op een plek aan gekomen in de bergen waar een lijn op de grond stond.

Hier moesten we stoppen en de motor stil leggen en de versnelling in neutraal zetten.

Dan moesten we de handrem af zetten en zien wat er zou gebeuren.

En raar maar ECHT waar we bolden de berg OP naar boven echt heel Raar.

Maar zo als ik jullie al een beetje ken zullen jullie dit niet geloven.

Voor de rest dus niet veel nieuw.

Dus wat foto's van plant en dier gemaakt.

Ook een boom met ballen op de foto lijken die klein maar het was een zeer grote boom en dat is eigenlijk niet goed te zien.

Voor de rest heb ik me nog wat bezig gehouden met mijn kikkertje.

Reacties

Reacties

willy

JP.
Mag toch gerust zijn hé, ge zijt toch van de drank !!
Ne auto die omhoog bolt, das iets raar.
De nuyten zou het begod nie zien.....
Toen ik vroeger veel dronk hing alles scheef, en kon ik gaan met linkerschoen aan mijne rechtse voet, ook staf he, !!!!!! Maar ik geloof u...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!