jpthailand.reismee.nl

storm

Vandaag toen we onze kleindochter van de school gingen halen zijn we een stormpje tegen gekomen.

Ik zag de bui al hangen en heb foto's genomen van uit de auto.

Niet gelukt dus spijtig.

Op de terug weg bleek er een boom ontworteld te zijn.

We waren bij de eerste ter plaatse.

Geen probleem hier iedereen helpt een weg vrij te maken.

Iemand die een bijl bij had heeft de onderste takken er af gekapt zodat de gewoone wagens er onder door konden.

De grotere moesten wachten tot er iemand met een grote zaag zou komen.

Wij hebben niet gewacht want wij konden er ook onder.

Onderweg nog even naar de markt,waar er hier zo veel van zijn,wat eetwaar gekocht zo dat we weeral een dag konden eten.

Als het hier donker is hou ik mij bezig met het trainen van een grote kikker!

Misschien kan ik hem binnen een paar dagen fotograveren.

Bangelijk goed ik heb hier tijdens de training veel toeschouwers die hun ogen uit de kop kijken.

Wel raar want 'kop' betekend hier kikker.

Nu ga ik hem verder trainen daaag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!