jpthailand.reismee.nl

Dieren in Thailand.

Reacties

Reacties

Marc

Echt knappe beelden !

achmed

hallo

bregje

ik ben dan wel maar 10 jaar maar deze plaatjes zijn echt mooi
ik hoop dat ik deze dieren ook tegen kom als we in de zomer naar thailand gaan!

groetje bregje

bregje

sorry voor de spatie tussen de h van echt en de t die er bij hoort

Britt

Ik hou mijn spreekbeurt over Thailand.
En ik moet een kopje dieren hebben dus ik kan hele mooie plaatjes laten zien!!
daar ben ik echt heel blij mee en alles in Thailand is heel anders in Nederland! dus dat is ook heel leuk, ik hoop dat ik een hoog cijfer krijg! groetjes Britt (12jaar)

Nienke

hoe heet dit dier?

jp

Dit is een toekan

dico

mooi

kiko

je mooi die toekan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sem

cool dier ik ga binnekort na

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!