jpthailand.reismee.nl

Aftellen.

Hallo allemaal,Voor mij is het aftellen weer begonnen.

Op 24 oktober '17 vertrek ik op reis naar mijn tweede vaderland Thailand.

Vele onder jullie weten dat ik vroeger mijn belevenissen hier wegschreef.

Na enkele jaren hier niets meer geschreven te hebben door problemen die de meeste ook kennen, ga ik er terug mee beginnen.

Ik zal regelmatig verslag uitbrengen van mijn bezigheden in Thailand.

Ook zullen er wat fotokes bij komen.

Over mijne schrijfstijl wil ik geen gezaag horen ook over schrijffouten wil ik niets horen.

Tips en schouderkloppen zijn wel welkom natuurlijk.

Tot binnen kort zekers.

Reacties

Reacties

Marc & Nadia

Wij volgen! ;)

Luc

Ik ook!

Ronny v e

Ok k zal volge ,ziet er leuk uit

maddy

je bent op de goede weg <3

Johan.

Geniet sowieso van je vakantie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!